brolle65 Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Har brukt INPA som jeg fikk låne hos en kamerat for å slette 2 feilkoder som oppsto da batteriet var dårlig og jeg gjorde dette mens bilen gikk. Alt gikk som planlagt og alle feilkodene var borte. Koblet fra pluggen i obd2-kontakten og stoppet bilen. Tenkte jeg skulle prøve å starte igjen og da startet ikke bilen. Starteren går men den starter ikke og det lyser i mototstyringslampa. Har forsøkt å låse opp/igjen og ta av batteripolen en stund men fremdeles ikke start. Har noen tips på hva som kan være feil og hva man kan forsøke å gjøre ? Trenger tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Virker som ett problem med CAS siden den bare kinner på starteren. Still klokka på nytt. Fungerte hos meg når jeg gikk tom for strøm. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Høres ut som flatt batteri. Prøvd å bytte det? Sier det "klikk klikk klikk" når du vrir om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brolle65 Skrevet November 27, 2013 Forfatter Share Skrevet November 27, 2013 Skal forsøke å stille klokka siden jeg har hatt av batteripolen. Batteriet er nytt og fullt oppladet. Fant info på nettet at kanskje det er feil i sync mellom CAS og DME og at det kan gjøres i INPA så jeg får forsøke det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå