andyE30 Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2013 Hva kunne du tenke deg ? Minste pris ? Mest gira på bare felgene ? Sent from my iPhone using Tapatalk gidder ikke plokke av dekka. bare si en pris du er villig til å gi, så skal du få høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer.jokke Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 1500kr? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2013 1500kr? Sent from my iPhone using Tapatalk nei tror jeg har dem til pynt da du:) må nok litt høyere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Hva slags dekk på se lilla? Og dekkbredde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet Desember 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2013 Hva slags dekk på se lilla? Og dekkbredde? husker ikke merket, er 235/35-19 hele veien tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Spider : Passer disse BMW 1 Serie ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2013 Spider : Passer disse BMW 1 Serie ? ja det tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 ET ? Eller kanskje noen her er sikker på om felgene passer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2013 Har du innpress ? Eller kanskje noen her er sikker på om det passer ? det passer. er et 46. vis du går på gs er det jo veldi lett å se at 1serie har det som innpress på felgene sine å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Dekkfabrikat ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 Dekkfabrikat ? accelera eller hva det heter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Pris og sender du evt. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Er egentlig interessert i de gs spider felgene, men når du ikke kan skrive noe ca pris engang, så blir det jo litt uinteressant.. Skal du for eksempel ha mer enn 4000 kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet Desember 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2013 Er egentlig interessert i de gs spider felgene, men når du ikke kan skrive noe ca pris engang, så blir det jo litt uinteressant.. Skal du for eksempel ha mer enn 4000 kr? Jeg kan beholde dem selv jeg vis det er så vanskelig å bare gi et bud på hva du er villig til å gi:) har bud på 4000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet Desember 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2013 Pris og sender du evt. ?Går sikkert å sende, men aner ikke hva det blir å koste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå