Gå til innhold

Bytte av head unit BMW E46 Professional Navi?

Share

Anbefalte innlegg

Hei, dette er min første post her på forumet som ny bruker, da jeg nylig har gått til innkjøp av min andre BMW :)

Her er hvertfall bakgrunnen på den. Den har 16:9 Navi/CD spiller og Harman Kardon anlegg. Jeg vil bytte ut denne mot

en Pioneer Appradio SPH-DA110 på grunn av dens usjenerende utseende og sin mangfold av muligheter på denne.

Problemet mitt oppstår når den orginale spilleren er tatt ut og skal se om det er noe passende plugg til min nye spiller. På det vedlagte

bildet, kan man se pluggene som kommer fra forsterkeren bak i bagasjerommet. Og mitt spørsmål er da, er det noen her som vet om

en overgang fra disse pluggene til ISO kontakt? Evt noen annen lur måte å få implementert denne spilleren på uten å måtte 

begynne å tulle med Harman Kardon systemet i bilen?

Alle svar og undersøkelser mottas med stooor takk :)

post-79077-0-20434800-1385670730_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det en kar fortalte meg. Er godt å få det bekreftet ihvertfall. Men er det noen som vet om en overgangsplugg fra forsterker til ISO som jeg da kan bruke? Det jeg trenger da er vel plugg som passer i forsterkeren bak i bilen, noen meter med kabler som rekker frem til midtkonsoll og en ISO plugg i enden av den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...