SlimG Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Det er ikke nødvendig med girkasse til, og jeg kan vurdere defekte motorer óg. Hvis du har en slik tilgjengelig, vennligst post følgende detaljer: * Hvor motoren kan hentes * Kilometerstand * Stand * Pris Jeg er veldig avhengig av å få hentet motor før 20. Desember Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 5, 2013 Share Skrevet Desember 5, 2013 Det er ikke nødvendig med girkasse til, og jeg kan vurdere defekte motorer óg. Hvis du har en slik tilgjengelig, vennligst post følgende detaljer: * Hvor motoren kan hentes * Kilometerstand * Stand * Pris Jeg er veldig avhengig av å få hentet motor før 20. Desember Det er ikke nødvendig med girkasse til, og jeg kan vurdere defekte motorer óg. Hei Jeg har en komplett 525iat som har gått ca 200' fulgt servicer, teknisk i meget god stand, men litt rust. Den ble ikke eu godkjent sist pga bremser. Og har de siste par åra stått i garasje. Det er stoffinteriør, som er som nytt, dobbel luke som virker, nesten ubrukte sommer og vinterdekk.osv Selger alt for 10' Holder til ved Hønefoss Mvh John Hvis du har en slik tilgjengelig, vennligst post følgende detaljer: * Hvor motoren kan hentes * Kilometerstand * Stand * Pris Jeg er veldig avhengig av å få hentet motor før 20. Desember Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SlimG Skrevet Desember 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2013 Jeg har rett og slett ikke plass til en hel bil, eller tid/lyst til å skru ut en motor ved henting. Men takk for tilbudet johnja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motormania Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 har en m50b25 non vanos motor som ligger i deler, funket før den ble plokket sund men hadde tenkt å bygge turbomotor med smidd innmat mat og sette i en e30 jeg hadde men bilen er solgt. motoren stammer fra en e34 92mod om jeg ikke husker feil. eneste som e gjort bortsett fra demonteringen er rettplaning av toppen i cnc benk. betalte 5500 for motoren og 1000kr for planinga. så hadde håpet på 4000kr men er åpen for bud alle delene ser bra ut bortsett fra plastdeksle på toppen som e sprukket, men det har jo ikke noe teknisk betydning. trenger nye stempelringer, pakninger, tetninger og ihopsetting så har du en bra motor;) befinner seg i saltal i nordalnd og ser helst at den blir hentet her men om du ordner frakt og forhåndsbetaler går d også greit. ta gjerne kontakt på tlf 99379720 om det er inntresangt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Har en komplett motor fra E36 med automat el annlegg, mangler motor labber, ecu, lmm, starter og servo pumpe. Non vanos, under 200 km, har ikke kjørt den, men skulle virke fint når den ble tatt ut. I Sandefjord selges for 5000,-kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn H Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 M50b25 fra '94 e34 komplett. 270kkm. Startet og gikk fint før den ble plukket ut av bil. Ingen ulyder. Hentes i Bergen. 6000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Har komplett M50B25 non-vanos fra E36. Ca 240.000km Mangler girkasse, clutch og svinghjul, ellers komplett med el-nett, hjerne, starter, servo, dynamo, coiler, lmm, osv. 6000kr Spydeberg, Østfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StewG Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Var då eg so sku ha den motoren Brodern so såg på julepresang til meg Er hovudsakelig interessert i motor med VANOS, sidan motoren går greit som den er. Va tenkt som eit kjekkt prosjekt, med ein liten oppgradering frå min non-vanos Men treng då med hjerne og ledningsnett.. Om eg ikkje får tak i ein med vanos, kan eg vurdera ein uten som eit restaureringsobjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå