Gå til innhold

ombygging. e46. mk1-> mk3. hjelp

Share

Anbefalte innlegg

hallo kjøpte idag E46 MKIII Navi - Navi Prof. 16:9 skjerm  og jeg har den lille fra før av , den med  bare en skjerm på 2x4cm med bare pilvising uten farger. tror den heter mk1??? aner ikke. men jeg har jo orginal navi fra 1999 og vil bygge om til og bruke skjermen jeg kjøpe, må vist ha en cd mk3 boks også og ny antenne ledniing??? stemmer dette??? er også intrisert i og kjøpe det  jeg trenger om noen har?   monterte den idag, og den spiller musikk men skjermen bare lyser svart uten bilde. men det er velll fordi jeg ikke har koblet den til  noen mk3 cd boks? har bare plugget den nye med en ledning og den hadde blått plast på seg.... tips blir jeg glad for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Systemet du har heter navigasjon business.

Dette er forøvrig ikke helt plug & play. Du må ha ny kabelpølse gjennom bilen, og skal du bruke den eksisterende navicomputeren må denne kodes om (du vil nok aldri få 16:9-bilde på den riktignok, da må den byttes).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vondt ment, men du spør litt rare spørsmål.

Jeg vil råde deg til å lese deg litt opp på dette, både her inne og på utenlandske forum som f.eks. e46fanatics.

Uansett, et navigasjonssystem i disse bilene består minimum av skjerm, radiomodul og navigasjonscomputer, og ingenting fungerer uten hverandre. I tillegg trengs det GPS-antenne (som du har slik jeg forstår det). Du må sørge for at du har alt dette, at komponentene fungerer sammen og at de er koblet sammen slik de skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...