Bmwrob Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Hei, trenger følgende til en 1996 728i: Blinklys fremme (Venstre side fram om det er hvitt, eller begge fram i oransje) Dynamo, dette kan være fra flere modeller så lenge det er fra M52 motoren. 140A. Starter, 1,4kw. Kanskje noe reservedeler til motoren, jeg liker å ha ting liggende. Hva har du? Evnt har du en defekt girkasse og? Jeg kan hente den om du skal kaste den. Ser også etter ORG bmw felger, 16-17" til 7 serien. Skal bruke dem til vinter... Høyre skrapelist over vinduet i chrome. Nyrer med klips som er intakte. Bagasjeromslås, selve låsemekanismen. Også på utkikk etter ORG radio. Dette var det jeg trengte vel i første omgang. Send PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2013 Måtte legge til at jeg holder til i Oslo, foretrekker at ting er i henteavstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2013 Opp! Også oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Bagasjeromslås, selve låsemekanismen. Også på utkikk etter ORG radio. har dette. har en hel delebil. bare å si i fra om du trenger noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Hva vil du ha for org radio? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJB88 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Jeg har dynamo og orginal radio liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå