Bmwrob Skrevet Desember 1, 2013 Skrevet Desember 1, 2013 Hei, trenger følgende til en 1996 728i: Blinklys fremme (Venstre side fram om det er hvitt, eller begge fram i oransje) Dynamo, dette kan være fra flere modeller så lenge det er fra M52 motoren. 140A. Starter, 1,4kw. Kanskje noe reservedeler til motoren, jeg liker å ha ting liggende. Hva har du? Evnt har du en defekt girkasse og? Jeg kan hente den om du skal kaste den. Ser også etter ORG bmw felger, 16-17" til 7 serien. Skal bruke dem til vinter... Høyre skrapelist over vinduet i chrome. Nyrer med klips som er intakte. Bagasjeromslås, selve låsemekanismen. Også på utkikk etter ORG radio. Dette var det jeg trengte vel i første omgang. Send PM!
Bmwrob Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Skrevet Desember 1, 2013 Måtte legge til at jeg holder til i Oslo, foretrekker at ting er i henteavstand.
bergeee Skrevet Desember 17, 2013 Skrevet Desember 17, 2013 Bagasjeromslås, selve låsemekanismen. Også på utkikk etter ORG radio. har dette. har en hel delebil. bare å si i fra om du trenger noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå