boost Skrevet Desember 2, 2013 Skrevet Desember 2, 2013 frå opp varsel dynamo feil. den lader mellom 14.9-15.1v det er vel vel høgt? har mest trua på det er regulatoren som kan ryke.. samma dynamo som ein e60 530 nokon som har ein formeining om dette.
Sheriffen Skrevet Desember 2, 2013 Skrevet Desember 2, 2013 Jeg hadde samme feilen, om enn litt verre!! Min ladet opp imot 17,5v og slo ut mange el.systemer på bilen min, vanligvis rett etter oppstart. Min bil er en 04 530d og er kjørt 170' . Måtte bytte dynamo, funker fint nå
boost Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Skrevet Desember 3, 2013 so mykje har eg ikkje hatt enno, men har bestilt ny regulator no da:) bytte den først.. ny dynamo kosta 7000kr:)
Sheriffen Skrevet Desember 6, 2013 Skrevet Desember 6, 2013 Veiledende pris er nok det ja, jeg kjøpte Bosch dynamo til vennepris. Har lest/hørt at regulatoren er innebygd, og ikke var så enkel å skifte.. Lykke til med prosjektet!
boost Skrevet Desember 25, 2013 Forfatter Skrevet Desember 25, 2013 var kun regulatoren:) som ny no:) takker for alle tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå