petter e39 Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Hei. Noen som har tips til et rimelig coilover? Ikke bane kjæring og kjører sjelden fort. Men har lyst til å kunne sitte 4 stk i bilen. På forhånd takk. Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter e39 Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 Hva er det dere andre kjører med på e38? Å hvordan syntes dere at det fungerer? Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Har supersport på min e39 og syntes det er altfor stivt . Skulle jeg prøvd noe som senket men samtidig er godt å kjøre med måtte det blitt noe senkefjører . Tror at dette kanskje gir noe bedre komfort. Liker at bilene er litt lavere men skal fortsatt gå å kjøre med de spør du meg og når en bil ruller med skjermen så å si oppå felgkanten ja ser fett ut men også helt ubrukelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Bilstein b16 er både komfor og stiv, men demepere forsn kan gå fort i stykker. Kampanje på GS og 2 års garanti nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter e39 Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 9500 er nok ikke så dyrt men hadde egentlig håpa å komme noe billigere ut. Men er ikke sikkert det lønner seg i lengden. Ja syntes det sksl være kjørbart. Har ikke lyst til å sprette dit jeg skal. Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Det er for vanlig kjøring;) Spretter ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter e39 Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 Men hvor mye er det å hente på b16 kontra b14? Må jo være rimelig stivt med tanke på at jeg vil kunne ha folk i bilen. Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Har en familie på 5 stk, og vi har dratt til Spania med bilen. Ingen har klagd, og bilen var ganske senka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter e39 Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 Ser veldig pent ut det der:-) Skal tenke nøye på det der:-) Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå