Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har altså klart å knekke de to boltene på bakre bærearmsforing, lurte da på om d er noen mulighet å komme seg på øversiden av disse boltene, har prøvd å borre ut å greier uten suksess, eventuelt er d å få kjøpt den platen som boltene sitter i eller er dette en hel del i seg selv??

Skrevet

Jeg har altså klart å knekke de to boltene på bakre bærearmsforing, lurte da på om d er noen mulighet å komme seg på øversiden av disse boltene, har prøvd å borre ut å greier uten suksess, eventuelt er d å få kjøpt den platen som boltene sitter i eller er dette en hel del i seg selv??

mye veier en breiflabb? :) må jo skrive hvilken bil du har.

Skrevet

Tenker du på selve hovedtraversinnfestninga (4 bolter totalt) eller svingarmsfestene på hver side? 3 bolter på hver side/arm. (der man justerer spissinga bak)

Skrevet

D som sitter lengst bak er festet i 2 bolter, den runde foringa med ett øre på der de to boltene skal sitte, håpløs forklaring men kanskje du forstår :P

Skrevet

De nederste her? Er jo ikke noe bærearm, men du har jo bilder fra meg og han over, så det er jo bare å peke ut da.

susp_e36_rsubframe_4_lg.jpg

Skrevet

Det der er bakre foring på bærearmene foran, lett og missforstå og tro at du mente bakstillinga. Er flere måter og angripe på, alt ettersom hvilket utstyr du har tilgjengelig. Enten kan du borre ut en del av bolten for og svekke den, start med lite og øk til større etterhvert. Evt prøve med linksborr og håpe den skrus ut, men mistenker at denne sitter for godt til dette. Du kan også sveise på en mutter, bruk mye varme da ofte sveisinga løsner en del av rusta i gjengene. Er egentlig bare og prøve seg frem, ikke noe spesielt fasitsvar på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...