mrvelander Skrevet Desember 3, 2013 Skrevet Desember 3, 2013 Heisann, har hatt denne kjære vennen i mange mange år, og den er helt herlig! Men nå er det et barn på vei, og det er et lite problem... Varmluften(kaldluften) fra midtkonsollen til baksetet, der blåser det kun kaldt og har alltid gjort mens jeg har eid den. Skal det virkelig være sånn, eller hva kan være galt? Ikke så morro nå som det begynner å bli kjølig ute, og ikke så gunstig hvis man skal ha en liten tass i barnesete
FredrikE24 Skrevet Desember 3, 2013 Skrevet Desember 3, 2013 Bare å lukke dysa det da? Skal bare blåse kaldt der om man ikke har en blandingsskrue slik man har i midtdysene i midtkonsollen forran! For 10 år siden var det "helt normalt" at midtre luftdyse blåser kun kaldt, unntaket var vel Mercedes, og BMW kom med mulighet for blanding hvor man kan velge feks. litt kaldere luft fra dysene i midten. Opels flaggskip, Senator fra 1987 hadde konsekvent midtre dyser 3 grader kaldere enn resten av bilen. På E39 har jeg sett også denne temperatur innstillingen på dysene i baksetet også, men på langt nær i alle. Så du får nok bare lukke den.
mrvelander Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Skrevet Desember 3, 2013 Riktig, det var det jeg var redd for også nemlig. Har stort sett kjørt med det lukket på vintrene ja. Ingen justeringskrue som den forran heller nei :\ Ikke helt den perfekte bil for nordiske forhold, ikke har jeg varme i speil heller xD Edit: Går det ann og bygge om kanskje ?
FredrikE24 Skrevet Desember 3, 2013 Skrevet Desember 3, 2013 Far har hatt E39 i flere år og kan ikke si han har klaget over noe slikt. Selv i streng kulde over lengre tid. Den ene bakdøra er ikke helt villig til å gå i lås om man åpner den, det er vel det eneste
S.Hafsmo Skrevet Desember 3, 2013 Skrevet Desember 3, 2013 Du har den midtre ventilen i dash stilt på varmt, ja?
mrvelander Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Skrevet Desember 3, 2013 Du har den midtre ventilen i dash stilt på varmt, ja? Ja den pleier å stå på varmt ja. Kan det hende den regulerer til bak også?
Andy520iA Skrevet Desember 4, 2013 Skrevet Desember 4, 2013 På min 2003 modell e39 facelift var det temperatur innstilling på dysene bak og. Så som sagt over må du nok bare lukke den da
mrvelander Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Skrevet Desember 4, 2013 Ja, var vel en mer ønske tenking fra min side :\ Takker for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå