TommyVangen Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 judysbilstereo.no send e-post til dem, så får man alltid en knallbra pakkepris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyVangen Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2013 Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Mathisen Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Jeg har 2 sett med focal 130kr og en focal fps 4.160 om dette er noe? Ene settet er prøvemontert og spillt inn og det andre ligger i eske. Her får du mye god lyd. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 4, 2013 Share Skrevet Desember 4, 2013 Jeg har 2 sett med focal 130kr og en focal fps 4.160 om dette er noe? Ene settet er prøvemontert og spillt inn og det andre ligger i eske. Her får du mye god lyd. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk har selv kr(x2) og fps 4.160, så jeg hadde nok gått for det han karen her tilbyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyVangen Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2013 Bump. Ute etter bare en tokanaler på ca. 2x300 watt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå