vetu03 Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Skrevet Januar 4, 2014 Har du sånn diagnose utstyr? Skulle gjerne tatt det på min også,hvor holder du til? Ja,herlig når forrige eiere har prøvd å skru selv uten noen kunnskaper osv Wd40,kjølespray å en torx så er den byttet skal gi det et forsøk i dag Ja, har ett program å noe utstyr, men pcn har vært kræsja. Men fikk noe nytt utstyr til jul. Så Blir å prøve å få den opp igjen å gå nå, og sette meg inn i alt igjen. Holder til på Geilo, Buskerud. Kjedelig når skruer å klips å sånnt er ødelagt, blir så tungvint da liksom.
kjetil1985 Skrevet Januar 5, 2014 Skrevet Januar 5, 2014 er den helt rundt kan du slipe et rett spor med en dremmel el. og bruke en flattrekker. eller borre og slå ned en "grisepikk" Helt rund :/ Kjøpt grisepikk,så jeg vinner nok den fighten med bolten. Men mekonomen fikk ikke tak i ny bolt så må innom bavaria Gardermoen i morgen
kjetil1985 Skrevet Januar 10, 2014 Skrevet Januar 10, 2014 Byttet sensor nå.. Fortsatt ingen tenning. Så må sjekke coiler osv.. :/
vetu03 Skrevet Januar 10, 2014 Forfatter Skrevet Januar 10, 2014 Hmm, det var dumt. Får håpe du finner ut av det. Skal se litt på det i morgen jeg også, sier ifra om vi finner ut noe mer:)
Dirty Skrevet Januar 11, 2014 Skrevet Januar 11, 2014 har du bygget den om selv?Bruker du original ECU må du ha fungerte EWS modulDa må du ha mottaker ring rundt tenningslåsen EWS Boks og Chip i nøkkelen.Om du har klart å starte bilen før uten noen av disse tingene og bilen har org 3.2 ECU Nei da må du være gud
vetu03 Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Skrevet Januar 11, 2014 Er det gnist i pluggene dine da? Skal sjekke dette i morgen. Sjekket dette i sommer når den begynte å tulle og da var det det. Og bilen startet litt av og til. Men ikke sjekket det etter den ikke har ville starte i det hele tatt nei.
vetu03 Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Skrevet Januar 11, 2014 har du bygget den om selv? Bruker du original ECU må du ha fungerte EWS modul Da må du ha mottaker ring rundt tenningslåsen EWS Boks og Chip i nøkkelen. Om du har klart å starte bilen før uten noen av disse tingene og bilen har org 3.2 ECU Nei da må du være gud Nei, ikke bygget den selv. En kamerat som kjøpte den ombygd å ribba. Da gikk den og startet. Ble flyttet litt fram og tilbake igjennom sommeren for montering av stoler og diverse. Når det nærmet seg slutten av sommeren begynte start problemene. Og nå vil den ikke annet enn på grillen. Prøvd å se etter ews modul men ikke funnet den. Skal sjekke ved hjernen i morgen.
Tare Jansen Skrevet Januar 13, 2014 Skrevet Januar 13, 2014 I dag startet ikke M3'n min heller, men var bare batteriet som har død i kulda. Etter litt starthjelp fikk jeg en god sladdetur i snøværet Off topic, men måtte bare... -Erik- reagerte på dette 1
kjetil1985 Skrevet Januar 13, 2014 Skrevet Januar 13, 2014 Min startet ikke med starthjelp engang,ikke antydning til tenning med startgass heller.. Har ikke sjekket om det er gnist ennå,litt kaldt stå ute å skru i -15. Hva annet kan det være? Ikke meningen blande meg inn med mine problem men virker som det er mye respons her,noe jeg ikke fikk på mitt innlegg så da spør å graver jeg litt her
vetu03 Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Skrevet Januar 14, 2014 Min startet ikke med starthjelp engang,ikke antydning til tenning med startgass heller.. Har ikke sjekket om det er gnist ennå,litt kaldt stå ute å skru i -15. Hva annet kan det være? Ikke meningen blande meg inn med mine problem men virker som det er mye respons her,noe jeg ikke fikk på mitt innlegg så da spør å graver jeg litt her Merkelig! Denne starter bare på trillen. Skrudde litt i helga, men var jo -20, så ble ikke gjort mye. prøvde å ta diagnose, men får ikke kontakt med nesten noen ting i bilen. Så får prøve igjen når det blir litt varmenere. Hører du bensinpumpa gå på din? Hadde dette problemet på 318i min for litt siden, den ville ikke starte på hverken trillen eller med starthjelp, viste seg å være at den ikke fikk bensin siden relet til pumpa manglet jord. Bare å spørre her det, kanskje du kommer med noe nyttig info som får denne til å starte også.
kjetil1985 Skrevet Januar 14, 2014 Skrevet Januar 14, 2014 Gikk tom for strøm på batteriet igjen så har ikke fått sjekket om det kommer lyd fra bensinpumpe eller noe klikking i rele. Var -15 her,litt for kaldt å skru da. He he. Fri onsdag og torsdag så da skal jeg få ladet batteriet å sjekket rele osv Mye jobb å bytte bensinpumpe isåfall el? Takk. Greit å ha et sted å lufte ting,alltids noen andre som har samme problem el har vært borti det så
kjetil1985 Skrevet Januar 20, 2014 Skrevet Januar 20, 2014 Må vel under baksetet bare så skru ut å sette i ny men jeg håper på at et rele er ødelagt bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå