kimf Skrevet Januar 20, 2014 Skrevet Januar 20, 2014 En ganske vanlig feil på disse er at EWS boks dør, slik at bil nekter å starte pga det. Sjekk at ews svarer på diagnose, å sjekk at det ikke er feilmeldinger på kommunikasjon mellom ews og motorstyring lagret i motorstyring.
vetu03 Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Skrevet Januar 20, 2014 En ganske vanlig feil på disse er at EWS boks dør, slik at bil nekter å starte pga det. Sjekk at ews svarer på diagnose, å sjekk at det ikke er feilmeldinger på kommunikasjon mellom ews og motorstyring lagret i motorstyring. Okey, takk for svar. Det må sjekkes ut.
knoskar Skrevet Mars 25, 2015 Skrevet Mars 25, 2015 Fant du ut noe her eller ? Sliter med å få fyr på 328'n min etter å bygd om ifra 318is.. Kjinner og ingenting skjer. ikke med startgass.. Så regner med de er ews som fucker de til ?
termin Skrevet Mars 28, 2015 Skrevet Mars 28, 2015 Husk at EWS'n må være matchet mot både nøkkel og ecu. Bruker du nøkkel fra 328 ?
Larsheike Skrevet Januar 31, 2016 Skrevet Januar 31, 2016 har samme probleme på min. bensinpumpa går ikke(går når jeg setter direkter strøm på) han vil heller ikke tenne... og når pumpa går så får han ikke bensinfram til pluggene så tipper han ikke åpner dysene? og ews er fjernet på denne... noen som har noen ideer? beklager at jeg spør her men ser ut som flere flere med samme problem og jeg ikke får svar på mine emner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå