Pinto Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Hei, jeg har 17" oz Ceres felger som trenger nye dekk. Hva anbefaler dere? En som sa jeg burde kjøpe 135/17, men har ikke peiling på dekk så spør her for å være sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 135/17?... Snakker du om dekk til bil eller tilhenger? Forsåvidt vore litt originalt med 13.5cm breie, og 2.2cm høye dekk på bilen da. Eller kankje du mener 235/xx/17? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinto Skrevet Desember 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2013 Kanskje det ja haha! Som sagt, jeg har lite kunnskap om dekk så vet ikke helt hva han mente med 135/17 Jeg vil ha lav profildekk, alt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Du bør nevne innpress og bredde på felg, samt hvilken bil den skal være på. O.Z. Ceres har vel bare 5-serie innpress og pleier å være 8,5" brede, og hvis du skal ha de på E36`n i bakgrunnen på bildet, så må du kjøre med smale dekk. Da bør du kjøre med 205/40 eller 215/40 dekk for å få det til å passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinto Skrevet Desember 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2013 Ja, skal være på e36, Innpress og bredde på felga vet jeg ikke hva er. Har ikke felgene stående hjemme så får ikke sjekket nå heller desverre. Men takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 8,5x17 ET15 på alle 4. Ble kun laget i denne dimmen. SÅ ja du må kjøre med strekk og sikkert (garantert) valse hjulbuene i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinto Skrevet Desember 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2013 Hørtes veldig stress ut.. Noen som vet hvilken prisklasse disse felgene ligger på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå