gjessing Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 her en e30 som for øyblikket blir bygd som driftebil. fikk nettopp er kjempetilbud på en skyline motor med kasse. spørsmålet er da; hva skal jeg gjøre med mellomakselen om jeg bestemmer meg for å kjøpe? er det noen av dere som har gjort noen rare konvertinger, som kan komme med litt forslag? vet at det er hvertfall en her inne so har gjort det samme, men vet ikke hvem. akselen inn på kassa på e30 ser jo sånn ut. akselen inn på rb kassa ser sånn ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 her snakker vi gatemix aksel. bakpart fra bmw, frontparti fra skyline gkn kan fixe dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Har sveisa mellomaksel i dreiebenk en gang, stakk av begge endene så de ble rette og dreide 45 grader ca halveis gjennom godset, spente opp delene mot hverandre og sveisa med pinne med lavest mulig turtall på maskinen Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 du kan dra en budget, å få saget over de delene du skal bruke veldig rett og fint, skråslipe kantene å sveise det godt fast (jeg har bare brukt mig jeg da ) å dette har fungert helt knall,men jeg skjøta og sveisa så nærme kassa som mulig, da jeg synes i huet mitt at det ville være best med tanke på kast osv, blei helt strøkent det, ingen vibrasjoner tilogmed,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå