Sverrestokka Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Hei. Trenger en orginal brukermanual til min 2006 bmw 318d (e90) Noen som vet hvor man finner slik på norsk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Finnes ikke på norsk, kun svensk og dansk. Disse kan kjøpes fra BMW-forhandleren din. Alternativt ligger det engelsk versjon på BMW sine amerikanske sider til fri nedlastning, men disse kan ha litt forskjeller fra de europeiske (bl.a. så ble ikke dieselmodellene solgt der). Sverrestokka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrestokka Skrevet Desember 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2013 Finnes ikke på norsk, kun svensk og dansk. Disse kan kjøpes fra BMW-forhandleren din. Alternativt ligger det engelsk versjon på BMW sine amerikanske sider til fri nedlastning, men disse kan ha litt forskjeller fra de europeiske (bl.a. så ble ikke dieselmodellene solgt der). Ok takk. Har funnet mange på både engelsk og dansk, men jeg må nok betale for å skaffe en norsk en ja. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Som jeg skrev finnes de ikke på norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå