skimz Skrevet Februar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2014 Mini-update Et billig forsøk på å få litt matchende farge i fjernlysene. Har også bestillt BMW Scanner. Så skal prøve å få gjort litt div, men usikker på hvor mye jeg faktisk kan få gjort!? * Auto-låsing av dører over X antall km/t. * Auto-låsing av dører hvis jeg glemmer å låse den når jeg parkerer. * Fjerne pæresjekk på LED-baklykter. * Blink ved både igjenlåsing og opplåsing av bilen (blinker kun når jeg låser igjen). * Fjernlys som DRL. ( Se bildet under ) Noen flere tips eller forslag til hva som kan kodes med BMW Scanner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Ebay kjøps guide detta Sent from my diePhone using telekinetics Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Februar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2014 Ohyes! Elsker ebay. Dessuten slipper jeg unna alle disse avgiftene til storebror Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Sant. Men kan være vanskelig og skille dritt fra gull der Sent from my diePhone using telekinetics Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Februar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2014 Helt sant. 90% Jall. Men med tanke på alle pengene spart kan jeg fort kjøpe 3-4 av samme tingen før det havner på lik pris som i Norge. Så er litt artig å prøve og feile litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Helt klart! Sent from my diePhone using telekinetics Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 Bare _litt_ snø i dag da. Herrejesus. Måtte stoppe flere ganger å tørke fastfrossen snø/slafs fra lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Bare _litt_ snø i dag da. Herrejesus. Måtte stoppe flere ganger å tørke fastfrossen snø/slafs fra lyktene. Ser altså så utrolig stygt og latterlig ut med kjørelys og grøftelys samtidig! I tillegg til at det blender andre traffikanter noe fryktelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 Huff og huff. Sarte sjeler med grå stær her eller? Du er vel kanskje en av de bollene som klarte det magiske å kjøre ut i dag du da, siden du blir så blendet? stakkars deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Huff og huff. Sarte sjeler med grå stær her eller? Du er vel kanskje en av de bollene som klarte det magiske å kjøre ut i dag du da, siden du blir så blendet? stakkars deg.. Så vidt meg bekjent er det ingen grå stær å finne! Jeg er en bolle som klarte det magiske å kjøre ut? Forstår egentlig ikke hva du mener! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Update Fikk BMW Scanner 1.4.0 her om dagen. Fått gjort nesten alt jeg hadde tenkt * Auto-låsing av dører over 16 km/t.* Auto-låsing av dører 2 min etter opplåsing.* Fjerne pæresjekk på LED-baklykter.* Blink ved opplåsing av bilen. Eneste som ikke gikk var fjernlys som DRL. Dette må kode med NCS Expert(?) ettersom jeg har fått med meg. Så får se om det blir gjort noe der etterhvert. Nytt panseremblem er også satt på. Det gamle var halvparten flasset bort på. Har byttet fra US-blink til standard parklys. Forandring fryder. Nye LED parkpærer som matcher hovedlysene er på vei! Grøftelysene jeg har nå er reflektorene helt brent opp på. + Masse fukt på innsiden. Så har bestilt nye lykter + 80W Cree LED til disse. De nye lyktene får ikke lyktefilm på seg Tok noen bilder i fullt snødriv her om dagen. Bilen ble brukt som snømåke opp innkjørselen. Herlig vær altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Fin bil! Ser ut som jeg må emigrere fra midt-norge for å finne snø og leke seg med... misunnelig som faen på dere som har snø Thundercoil og skimz reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2014 Takk! Hehe, været er veldig opp og ned her. Nå er det nesten ikke snø lenger. Bare sol og varme. Men, vinteren er ikke ferdig ennå. Fikk vasket igjen i dag, greit når det først er litt sol og tørt ute. Vurderer kanskje å sette på de chromede grillrammene, men beholde den svarte innmaten. Noen meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Cromekanten setter jo perspektiv på en bil som er mørk ellers så jeg syns du skal prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Liten update. Ikke skjedd så veldig mye i det siste. Egentlig bare fått ordnet med nye tåkelys. Ble nye lykter m/mørk film + LED pærer. Kan virkelig ikke skjønne hvorfor folk skal ha xenon i tåkelysene. LED pærene lyser jo opp noe voldsomt. De gamle lyktene. De nye. To lag med "smoked" film på. Før / etter. Ferdig resultat. Neste på lista nå er sommerhjul! og "OEM" / E39 fargede AE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå