Gå til innhold

hvor mye kan jeg forvente for prosjektet mitt

Bliza
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, nå har jeg havnet i den situasjonen at jeg må selge prosjektbilen min ettersom jeg mister firmabilen og har behov for en bruksbil. 

men da lurer jeg på hvor mye jeg kan forvente meg å få for den. 

det som er trist er at det er så lite som er igjen før den er ferdig, men jeg har verken tid eller motivasjon

det er orginalt en e46 320i fra 1999, det er byttet til en m52b28, (328i) . hele prosjektet startet med at den fikk subframe dissaster, og når jeg fikset det så fikk jeg blod på tann!. 

den er ikke godkjent som 328i. den er heller ikke eu-godkjent 

alle foringene i traversen bak er byttet til Powerflex og gs pre, det ble også sveiset inn forsterkningplater fra turner motorsport for subframe dissaster. den har også justerbare unniballs fra gs. 

den har sports grenrør og racekatalysator fra Schmiedmann (det kom som et komplett kit, eneste som er igjen orginalt av eksosen er endpipa).

den har også lettet svinghjul og M5 clutch fra schmiedemann (Letvægts-svinghjul+M5 OEM kobling komplet kit UUC Motorwerks)

også er motor og girfestene byttet ut med fastere GS pref fester. 

stabstagene fram og bak er byttet ut med turner motorsport swaybar sett. 

ettersom dette orginalt var et kompressor prosjekt så følger det også med et vortech V2 kit til m52 som skal være komplett. 

akkurat nå så står står det 320i hjerne i den, men det følger med 328i hjerne med ews osv. 

det som står igjen på prosjektet er en feil med en abs føler, også mangler den fram og bak fanger. og bytte av hjerne- pluss div småting, og eu godkjenning

dette innlegget ble egentlig veldig langt men det er ganske mye å skrive om den, men jeg håper noen vet sånn ca hva jeg kan kreve for den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...