Bmw mann Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Har et strøkent interiør som var tiltenkt min stasjonsvogn, men da jeg ikke får tid eller har kunnskap til å tilpasset det selger jeg det. Kjøpt av Thomas her på forumet. Stått lagret varmt og fint. Buffalo skinn, pent, med memory. Medfølger også dørpaneler. Dette er fra en rhd bil. Selges hbo 11.000,- Bilder kommer imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 e34, e36, e38, e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 E34 er vel eneste 5'ern som kom med bøffel skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyE30 Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 E34 er vel eneste 5'ern som kom med bøffel skinn. e39 har det også såvidt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2013 Beklager sent svar, får ikke påminnelse ved aktivitet på postene mine.. Det er fra E39, skal legge det inn i tekst. Bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Det er til sedan rekner eg me ? masse arbeid og få det til og passe i og med det er til h styrt ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2013 Det er til sedan rekner eg me ? masse arbeid og få det til og passe i og med det er til h styrt ?? Skal være bolt on for sedan, du må jo ha elektriske seter fra før selvfølgelig.. Hvis ikke må en hente strøm fra en plass for å få setene til å passe. Når det gjelder bilder så kommer det, beklager for det, men kameraet svikter, men skal få lånt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 ok er det fast rygg på bak seta ?? Har det i min sjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 Det er nedfellbar, men det gjør vel ingenting ? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Da passer det nok ikkje ;/ Synd .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein523 Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Solgt? Hvor i landet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 Ikke solgt, stavanger Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå