BimmerE46 Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Har en e46 touring med navi/kasett men u/cd-skifter. Men alt ligger klart av ledninger bak i veggen der. Så prøvde å koble på en Usb/aux boks der her om dagen, og koblet meg på der cd-skifter skulle vært tilkoblet men for ikke noe liv i usb-boksen. Kan det vare mulig at cd-skifter med programmeres eller aktiveres med data? Synes det skulle være unødvendig siden alt av kabler er klart. Håper du har noe svar på lur. Hjelp mottas takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Skal ikke være behov for å kode dette nei. BimmerE46 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2013 Da må det være noe feil ledningsnett jeg fikk med usb boksen. Skal prøve er annet fra leverandøren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2013 Fikk ny boks så denne funket. Men fikk nytt problem nå og det er telefon"bilde" dukker opp hvert 5 sekund under avspilling av usb/cd-skifter. Og volumet kan ikke skrues opp til maks sånn som på radioen. Kan telefon skape dette problemet med volum og tlf bilde som vises på skjermen? Og den 3dje tingen jeg lurer på er? Hvordan kobler jeg på en uorg spiller 1 din. Vet jeg trenger by ramme osv, men iom at ledningsstyret er i bagasjen! Hvordan blir det med ledninger foran til en uorg spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Noen som har noe tips her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå