Simen1993 Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Hei, jeg har et problem med risting i bilen, etter snøfall igår. hva kan dette være, jeg har sett at det kan være mye forskjellig. jeg hadde det jo litt gøy etter snøen kom igår. har sikkert noe med dette og gjøre. Det rister hele tiden. men ikke så mye når jeg svinger. (virker sånn hvertfall) hvordan kan jeg få gjort dette billigst mulig, evt om jeg kan gjøre dette selv? er dette noe som MÅ fikses med det første eller er det bare et irritasjonsmoment under kjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 hehe, du har sikkert fylt felga med snø høytrykkspyler med varmt vann fiker det Popza og Daniel80 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen1993 Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2013 hehe, du har sikkert fylt felga med snø høytrykkspyler med varmt vann fiker det stemmer det. Jeg har fikset det nå. selv en amatør som meg burde jo kikka litt nøyere vell:P takk for svar:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 ta med deg en pinne eller noe hvis du skal ut å leke litt, så du også får dytta ut snøen før det smelter litt å sklir i bunn pga felgvarme, så fryser på, da veit du HVA risting er for å si det sånn,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå