julianoldervik Skrevet Desember 11, 2013 Skrevet Desember 11, 2013 Har en e34 2.5 tds stående som jeg driver og pusler med. er 17 år så har litt tid til jeg kjører opp. Bilen er en 1994 mod som har gått ca. 216.000 er blått stoffintriør i bilen som jeg SKAL bytte ut med svart! Planer : Sota Hella lykter Mere senk Tona ruter Rakrør Mer effekt m5 sideskjørt Har lakkert nyrene svart, kjøpt nytt senkesett fra GS 50/35 senk, ikke fornøyd med senkesettet, den er lavere bak en foran, så blir nok og finne fram vinkelsliperen! Har også ei riegerleppe liggende som jeg skal ha på til sommeren igjen. har noen Hartge kopifelger 18" 8,5 fram og 9.5 bak, disse er til salgs til rett pris har også sota baklyktene
sveigis Skrevet Desember 11, 2013 Skrevet Desember 11, 2013 Grattis med e34. Dette så jo ut som et greit eksemplar. Ser du er 17år;) Ekstra gøy er det da at du satser på sånn en type bil og ikke standard 18 års bil. Men et lite tips fra meg.Sats på å skaffe et skikkelig senkesett etterhvert istaden for å kappe et allerede dårlig fjærsett fra Gs. . For det første bilen din blir bra og kjøre og du slipper å bli stoppet annen hver dag av politi osv.For er det noe offentliheten liker dårlig så er det gutter som cruiser rundt i ikke godkjente senkede biler og da visst ikke kappet.. Men ellers liker jeg planene dine for en bil som kan bli stilig
julianoldervik Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Skrevet Desember 11, 2013 Tusen takk Det er nesten ikke noe rust på den, kun litt overflate som, i nederste hjørne på førerdøra og ei lita blemme ved tanklokket. men hvis pengene strekker til så blir det nok hel-lakkering på denne her
julianoldervik Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Skrevet Desember 11, 2013 Har også noen flere bilder! samt et motivasjonsbilde!
julianoldervik Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Skrevet Desember 11, 2013 noen som har erfaringer med tekstillakk? tenkte og lakkere taktrekket svart
Chris2pher Skrevet Januar 25, 2014 Skrevet Januar 25, 2014 Anbefaler ingen å forholde seg til Julian oldervik, da han er useriøs bruker,bare å kontakte meg på pm for mer info -Chris2pher
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå