Eksos Skrevet Januar 26, 2014 Skrevet Januar 26, 2014 Genialt og få ferdiglakka til en slik pris, står samme på min ^^, Ja, kjøpte nettopp 19" sjøl, syns det ser mest rett ut
Matskb Skrevet Januar 26, 2014 Forfatter Skrevet Januar 26, 2014 Genialt og få ferdiglakka til en slik pris, står samme på min ^^, Ja, kjøpte nettopp 19" sjøl, syns det ser mest rett ut Veldig genialt meed ! løte sjå på di endag ! jaa, såg detta blei ikkje feil me dissa felgane de besta ha vør 19" jaa..
MarcusJansen Skrevet Januar 26, 2014 Skrevet Januar 26, 2014 utrolig fin bil kjøpte meg akkurat en lik en selv, coupe 2,2 individual med full m-tech. Men noen som har erfaring med den m-listen som kom ferdig lakkert ? fikk nylig en jeg kjøpte fra ebay og den var utrolig dårlig passform på, den gikk rett i bosset !
Eksos Skrevet Januar 27, 2014 Skrevet Januar 27, 2014 utrolig fin bil kjøpte meg akkurat en lik en selv, coupe 2,2 individual med full m-tech. Men noen som har erfaring med den m-listen som kom ferdig lakkert ? fikk nylig en jeg kjøpte fra ebay og den var utrolig dårlig passform på, den gikk rett i bosset ! Kjøpte en slik ferdiglakkert en for ett par år siden, passet fint den! Meeen, husker ikke hvem selgeren var, så er ikke sikkert det er samme produkt, selv om den ser lik ut på bilder...
Matskb Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Skrevet Januar 27, 2014 utrolig fin bil kjøpte meg akkurat en lik en selv, coupe 2,2 individual med full m-tech. Men noen som har erfaring med den m-listen som kom ferdig lakkert ? fikk nylig en jeg kjøpte fra ebay og den var utrolig dårlig passform på, den gikk rett i bosset ! Tusen takk ! sopass jaa? super fine biler da må du nesten snakke med Håvard "Eksos" ja... siden jeg ikke har kjøpt noen list ennå !
Matskb Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Skrevet Januar 27, 2014 Flott bil og fine planer. Stå på! Tusen takk duu ! håper de blir bra engang jaa !
Matskb Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Skrevet Januar 27, 2014 okei får bare kjøpe og prøve då ! Vil gjerne høre fra deg om du kjøper ! passform osv...
Enoksen Skrevet Februar 7, 2014 Skrevet Februar 7, 2014 Flott bil du har skaffet deg! Angrer på at jeg ikke kjøpte meg 2,2 selv :/ Følger med her!
Fischquig Skrevet Februar 7, 2014 Skrevet Februar 7, 2014 Nydelig bil med fantastisk fargekombo og riktig motor! Var og henta meg en (bare nesten) lik bil i jula jeg også, men da uten alt det utstyret og med 4'er (ikke skyt meg, lider nok fra før) Ser du har mye de samme planene for fremtiden som meg og gleder meg veldig til å se resultatet! Stå på!
Matskb Skrevet Februar 8, 2014 Forfatter Skrevet Februar 8, 2014 Flott bil du har skaffet deg! Angrer på at jeg ikke kjøpte meg 2,2 selv :/ Følger med her! Tusen takk duu 2,2 er fantastisk, men hadde ikke skadet med mer heller da ...
Matskb Skrevet Februar 8, 2014 Forfatter Skrevet Februar 8, 2014 Nydelig bil med fantastisk fargekombo og riktig motor! Var og henta meg en (bare nesten) lik bil i jula jeg også, men da uten alt det utstyret og med 4'er (ikke skyt meg, lider nok fra før) Ser du har mye de samme planene for fremtiden som meg og gleder meg veldig til å se resultatet! Stå på! Takker og bukker ! niceee, utligne med rått utseende da viss du ikke har seksern, haha! neidaaa.. Ja, gleder meg like mye å se hvordan det blir tilslutt er den på profilbildet din ?? eller har vert din ??
Fischquig Skrevet Februar 8, 2014 Skrevet Februar 8, 2014 Nei, profilbildet er henta fra google :/ Pappa hadde Z4 2.2, nydelig lyd og motor ja! Matskb reagerte på dette 1
Matskb Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Skrevet Februar 10, 2014 Heisann ! En drøy uke siden siste "update" på bilen ! fikk endelig montert nye blinkers og de nye Xenon pærene -Smoked blinklys fra Gs Bildeler -Philips D2S 6000k pærer Ganske fornøyd med resultatet på xenon pærene ble ikke feil med sota blinklys heller, frister med noe Lamin-x på forlyktene nåå! Tok en finfin nedvask på bilen i tillegg, siden jeg reiser offshore igjen! Knipset et par bilder i vaskehallen ( Mobilbilder...) Snakkes om 4 uker godtfolk! "avfettning" Nye Xenon pærene 6000k Nye blinklyset ! "Sviffa kjapt over med en klut"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå