Christian V Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Hei folkens. Jeg vurderer å kjøpe nyere brukt familiebil og snuser litt på siste generasjons X5.Noen som kan oppsummere erfaringer og potensielle feil med denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 IKKE kjøp 2007 mod frem til 2008. Den har veldig mye barnesykdommer, trust me. Har hatt den. Har også hatt 2009 mod, var mye bedre bil selv om det var samme type og utgave nesten. 2009 og oppover har sine feil den også. Min 2009 fikk ny motor og girkasse på garanti. Girkassen klikket på motor veien, på vei til gamle jobben min. Lå i 120 km/t, og plutselig stoppet motoren, kom opp haug med feilmeldinger, så trillet bare ut i fart til veiskulder. Den ville ikke starte, og fikk ikke flyttet på den, stod bomfast. Er egen nøkkel baki bagasjen, den skal du sette inn ved gir velger, da for du bilen i i fri i 30 sek, før den låser hjulene igjen. Og motoren hadde ulyd, klagde på det, og fikk ny motor. Hadde også bytting av lamper foran, og bytte ledningsnett til bagasje lokket. Utenom det, fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 IKKE kjøp 2007 mod frem til 2008. Den har veldig mye barnesykdommer, trust me. Har hatt den. Har også hatt 2009 mod, var mye bedre bil selv om det var samme type og utgave nesten. 2009 og oppover har sine feil den også. Min 2009 fikk ny motor og girkasse på garanti. Girkassen klikket på motor veien, på vei til gamle jobben min. Lå i 120 km/t, og plutselig stoppet motoren, kom opp haug med feilmeldinger, så trillet bare ut i fart til veiskulder. Den ville ikke starte, og fikk ikke flyttet på den, stod bomfast. Er egen nøkkel baki bagasjen, den skal du sette inn ved gir velger, da for du bilen i i fri i 30 sek, før den låser hjulene igjen. Og motoren hadde ulyd, klagde på det, og fikk ny motor. Hadde også bytting av lamper foran, og bytte ledningsnett til bagasje lokket. Utenom det, fine biler Kan jo være greit om du spesifisere litt hva slags motor du hadde problemer med og hva som gikk galt, vi vet jo heller ikke hvilken motor eller årsmodell trådstarter er ute etter så det kan være greit å få dette frem før vi maler fanden på veggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå