Durochris Skrevet Desember 14, 2013 Skrevet Desember 14, 2013 Hei Får opp en feilmelding på bilen min. I BMW scanner står det 94 [148] DWA-LED open circuit or cable DWAL KL30 Har google litt og det kommer opp at det er en alarm feil/antitheft system, men jeg har ikke alarm... Noen som kan hjelpe meg her?
Thundercoil Skrevet Desember 14, 2013 Skrevet Desember 14, 2013 Du har besvart ditt eget spørsmål du har ikke alarm, dermed er kretsen for alarm åpen. Ikke noe gale og ikke noe å bry seg om.
Durochris Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Skrevet Desember 14, 2013 Du har besvart ditt eget spørsmål du har ikke alarm, dermed er kretsen for alarm åpen. Ikke noe gale og ikke noe å bry seg om. Ja, men har aldri fått den feilmeldingen før så syns det var litt rart.. Men da er det ikke noe å bry seg om
Bmwrob Skrevet Desember 14, 2013 Skrevet Desember 14, 2013 Newp, ingenting å bry seg om. Men jeg tror det skal gå an å deaktivere den helt, men jeg er ikke god på INPA. Men vi har en gjeng med fantastiske mennesker på dette forumet som er fullt kapable til å kode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå