julianoldervik Posted December 14, 2013 Posted December 14, 2013 Har to sett hovedlykter til e34! Det første settet er det sota DE lykter i langlysa og originallykter i kjørelysa. 400 ,- Det andre settet er angeleyes med klarglass blinklys, bitteliten skade oppe i hjørnet på langlyset på høyresiden, vises nesten ikke 400 ,- Prisen kan diskuteres ved hurtig salg! kan også selge leppa ,riegerleppe med catkiller, kostet 1600 ,- ny, selges for hbo 1000, er kun prøvemontert på bilen.
Joystick Posted January 8, 2014 Posted January 8, 2014 Hvor bor du? Noe møkk i noen av lampene? Alle fester osv er hele? Og lyser Langøya noe dårligere når de er sota sånn?
thbrekke Posted January 8, 2014 Posted January 8, 2014 Ser org sota ut de (Sorte Hella DE lamper), så de lyser ikke noe dårligere!
Joystick Posted January 9, 2014 Posted January 9, 2014 Tar DE lyktene jeg om du kan sende meg en mld. på 936 20 904
Chris2pher Posted January 25, 2014 Posted January 25, 2014 Anbefaler ingen å handle med Julian oldervik! Useriøs bruker,bare å kontakte meg på pm for mer info.
Joystick Posted January 25, 2014 Posted January 25, 2014 Anbefaler ingen å handle med Julian oldervik! Useriøs bruker,bare å kontakte meg på pm for mer info. Jeg skulle egentlig ha lyktene?
Recommended Posts