Gå til innhold

Streame musikk over bluetooth F11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to stk F11. En 2012 modell og en 2013 modell. I 2012 modellen funker det som gull å streame musikk trådløst fra Spotify men i 2013 modellen får jeg det av en eller annen grunn ikke til. Må koble til med kabel for å få musikk. Dette er fryktelig irriterende da jeg da ikke får styrt musikken fra knappene på rattet. Det kan se ut som at det er et noe annet utseende på grafikken i skjermen på 2013 modellen men det skal vel ikke ha noe å si… Noen her med 2013 modell F11 som får til å streame musikk?

Skrevet

6NS heter det på min F20. Den har jeg også navi proff på, men mener at 6NS ikke er med der. Selv med navigasjonspaket så ser det ikke ut til at 6NS inngår i den, men i drive comfort-pakke.

Skrevet

6NS heter det på min F20. Den har jeg også navi proff på, men mener at 6NS ikke er med der. Selv med navigasjonspaket så ser det ikke ut til at 6NS inngår i den, men i drive comfort-pakke.

S6NFA music interface for smartphone har jeg på 2012 modellen ser jeg men ikke på 2013 modellen. Kanskje der problemet ligger?

Skrevet

Kan være. Hvilken kode har du for bluetooth? Eller er det kun S6NFA du har som minner om streaming?

Ser nå at på utsytrlista på 2013 modellen så står ikke bluetooth nevnt en gang faktisk.   

Skrevet

Kjipt! Det er blant det mest brukte ekstrautstyret på min bil, og veldig kjekt å ha.

Ja ikke sant… Jeg bruker jo bluetooth når jeg ringer så der funker det som gull i begge bilene… Rare greier...

Skrevet

Ja ikke sant… Jeg bruker jo bluetooth når jeg ringer så der funker det som gull i begge bilene… Rare greier...

Jeg har det helt likt i min E87. Kan ringe med bluetooth, men ikke synkronisere musikk. Forferdelig irriterende  :-x 

Vurderer å ettermontere ¨combox¨ for å få musikk streaming. Nesten alt av utsyret som skal til er jo der, eneste jeg trenger er en ny oppdatering av navi og kjøpe/koble til combox enheten. 

Du kan jo vurdere det hvis det går på din F11 ;)

Skrevet

Jeg har det helt likt i min E87. Kan ringe med bluetooth, men ikke synkronisere musikk. Forferdelig irriterende  :-x 

Vurderer å ettermontere ¨combox¨ for å få musikk streaming. Nesten alt av utsyret som skal til er jo der, eneste jeg trenger er en ny oppdatering av navi og kjøpe/koble til combox enheten. 

Du kan jo vurdere det hvis det går på din F11 ;)

Får se hva jeg gjør. Forsåvidt greit at jeg må koble den til kabelen men det er litt irriterende at jeg ikke kan bytte sang ved å bruke knappene på rattet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...