Glenn Teigen Lysell Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Hei. Har en M50B25 fra en E34 92mod som jeg lufter for salg evt. bytte. MOTOR ER SOLGT. Manuell Getrag girkasse fra 520. 1000,- Gi BUD Har en AC kompressor til denne bilen vis det er av interesse. Gi BUD. Solgt EL takluke med motor. Gi BUD. (enkel fra Sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 med eller uten vanos og elnett ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Teigen Lysell Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 med eller uten vanos og elnett ? Uten elnett. Hvordan finner jeg ut om den har Vanos eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 prøvde og legge ut bilder her,meeen det skar seg gå på google 3 og søk m50 with vanos og m50 non vanos, ofte så er det streka en sirkel rundt der du ser forskjellen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Teigen Lysell Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2013 Ok. Da tror jeg den er Non vanos men jeg tar heller et bilde av den og legger ut... Får bare ikke gjort det i dag. Har du noe motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 njæ har kun et par m30b35 motorer, men siden jeg har et par biler sjøl med sånn motor så er det greit og ha i reserve, så tenkte evnt på reint kjøp, ta et bilde å legg ut, men synd du ikke har elnett da, er dynamo og luftmengdemåler osv der da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Er takluka rustfri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Teigen Lysell Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 njæ har kun et par m30b35 motorer, men siden jeg har et par biler sjøl med sånn motor så er det greit og ha i reserve, så tenkte evnt på reint kjøp, ta et bilde å legg ut, men synd du ikke har elnett da, er dynamo og luftmengdemåler osv der da ? Har netopp løftet motoren og har alt som hører til men vis jeg får tak i en lik motor med turbo så må jeg beholde ledningsnett men jeg prøver og få tak i M5 motor og det har jeg ledningsnett til. Skal ta noen bilder i kveld vis jeg rekker eller så blir det i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Teigen Lysell Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 (endret) Er takluka rustfri? Den er ganske god stand og kompett med kasett og motor men noe rustdannelse rundt kanten. Endret Desember 19, 2013 av G.T.Lysell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 den er det ikke vanos på nei. kan ikke du sende meg en pm med priser osv hvis du bestemmer deg for og selge den med elnett osv da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Teigen Lysell Skrevet Desember 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2013 Har sett litt på priser på nettet og sammenlignet. Så billige priser på mine ting vil være på ca: Motor uten elnett ca. 5000,- Solgt Takluke med motor ca. 1000,- Aircondition kompressor ca. 600,- Men kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Teigen Lysell Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Teigen Lysell Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå