Misund Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Har vært en liten tur i autovernet. 520i manuel med ca 175 på telleren. Grått stoff interiør. Komplett ny forestilling, klosser og skriver, nye pioner tse høyttalere foran og bak. Basskasse. Ny spiller, gamel følger selvfølgelig med, har også mulighet for aux tilkobling på denne. Alt i bra stand. Usikker på om jeg skal bytte noen deler eller selge, ser værre ut enn det er. Lurer nå på hva jeg kan få for bilen? Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 hvor holder du til? Kan vere int. i høytalere i dører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Misund Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2013 hvor holder du til? Kan vere int. i høytalere i dører Tenkte meg å selge hele bilen, ikke dele opp dessverre. Får jeg ikke gjort det fikser jeg den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ikky_g Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Hvor holder du til. Tenkte å ta hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Om dører på venstre side er hele, kan jeg gi deg 7500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Kan også vere int. I hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Misund Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2013 Dørene er fine, men kunne tenkt meg mer for bilen. Som sagt kan er ikke så stor jobb å fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Nåja, trenger nytt panser, ny lykt, ny forskjerm, ny fanger og retting av innerskjerm og muligens frontboks. Bilen er verdt mer i deler... Fikser du den opp har du fortsatt ikke bil for mer enn 22 - 23.000... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Jeg kan kjøpe tomt karosseri av deg misund Mvh Balchen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Misund Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Jeg kan kjøpe tomt karosseri av deg misund Mvh Balchen Men jeg vil jo selge hele daaa, du kan jo lage noe spennende av denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Du svarer fortsatt ikke hvor du holder til og hvilken pris du kunne tenkt deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Misund Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Du svarer fortsatt ikke hvor du holder til og hvilken pris du kunne tenkt deg.. Bilen står i Asker. Hadde håpet på ca 15 jeg da men seg ikke ut som alle mener den er verdt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå