Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Motor, gir og understell ok. Kjørbar. Skilt er fortsatt på, tar de av like før nyttåret hvis ingen kjøper bilen.

10000 er prisen, regner med at dette blir en delebil så årsavgift og omreg kommer ikke med. Selger bare bilen hel.

Kanalene, A stolpen, V forskjerm og V dør hengselen er bulket/bøyd. Taket er ok, frontruten fikk en sprekk, gulvet under førermatten er bøyd litt oppover på ca 10cm i lengde og 5cm i bredde, 2cm i høyde.

Mob tfl: 92699284, hvis du ikke får tak i meg på mobilen, ring hus tlf: 55181957

Telefonselgere trenger ikke å ringe.

-Daniel N

Bilder 10/12/2013:

fzcp.jpg

m6r4.jpg

lfxp.jpg

tzyy.jpg

gsuf.jpg

xqfz.jpg

Skrevet

Oppdatert. Har fått bud på 10000, første med 1000 til får den.

Papirer er klare, skilter blir tatt av hvis den ikke blir solgt før nyttår.

Skrevet

Nå blir jeg saksøkt, og kastet i en selle for resten av livet mitt for å si meningene mine på internett.

Har ikke lyst på en diskusjon i denne salgstråden takk.

Bilen er klar til å hentes med førstemann med 10000 her i Bergen, leverer skiltene inn på mandag hvis det ikke blir noe salg.

• 2 weeks later...
Skrevet

Nå blir jeg saksøkt, og kastet i en selle for resten av livet mitt for å si meningene mine på internett.

Har ikke lyst på en diskusjon i denne salgstråden takk.

Bilen er klar til å hentes med førstemann med 10000 her i Bergen, leverer skiltene inn på mandag hvis det ikke blir noe salg.

kan gi deg 5000 i morgen! 45663607..

Skrevet

5000kr er for lite, men takker for interessen.

Skilt er fortsatt på, en av skruene på bakerste skilt er mer eller mindre rundet av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...