johnja Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Disse koster utrolig nok penger, regner ikke med og selge de her, men det er jo gratis å legge de ut. Så for å spare folket for masse bryderi, de selges ikke under 8' får jeg ikke det blir de hos meg. Men jeg er derimot ikke vanskelig og handle med, så de kan kjøpes for 9' på avbetaling, eller jeg kan ta ting i bytte. santho96 og Cbrooen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3carbon Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Hei. Fine hjul. Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Ja disse er meget fine, helt runde og uten kantsår. Jeg bor rett utenfor Hønefoss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3carbon Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 10.000kr komplett med dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 10' komplett Dette er et kupp, det skjønner den som kommer og ser de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3carbon Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Det blir for mye dekk på min bil. Hva skal du ha for kun felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 De skal jeg ha 8' for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Og som vanlig på bimmers,så blir det tyst når man skjønner at ting koster penger. Hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3carbon Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Jeg vurderer felgene dine opp imot andre felger tilsalgs, så får vi se hva det ender opp med. Det er kjøpers marked på felger, som med det meste nå tildags. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3carbon Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Gjerne flere bilder, det selger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Jeg har ikke flere bilder nå. Og jeg må heller ikke selge nå, dette er veldig billig for kvalitetsfelger og dekk. Og som regel så er de meste for dyrt for de fleste på bimmers, sånn er det. Får jeg ikke 8' så blir de heller ikke solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Hadde vist ett par Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Dette var billig! hadde tatt de selv om det ikke var for at jeg skal kjøpe til z3m og da passer disse dårlig.. Du har ikke noen andre felger hamann osv som passer for min, du tenker bli kvitt? Et07 bak og et 41 forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Desember 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2013 Ja det er det, har desverre ikke noe slikt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Du har mange råe felgsett John Du har ikke Oz futura til en grei pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå