anders e30 Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2014 Da blir det henting av c- stolpe og bagasjelokk i morgen. I glassfibe. luken har innerramme som Orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2014 Hva av lim anbefaler folket å bruke til å lime c-stolpe kassetten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 tech 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2014 Det var den jeg tenkte på. Kjøpte i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 tech7 ja eller karosseri lim anders e30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Hva har du tenkt deg som motor da? Lykke til med prosjektet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2014 Når det kommer til motor aner jeg rett å slett ikke hva jeg skal gå for. En S62 er ikke feil men har jo blitt utrolig mange av den i e30 nå. Bare kom med forslag folket. Jeg tenker et sted mellom 500-750 hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 Noen som har noen meninger om motor som bør brukes? Skal bruker mest på track day's osv. På torsdag blir det jobbing bak i bilen med stiving osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 S38 turbo kan aldrig slå feil:') Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 Nei. Det er det ikke. Er utrolig vannskelig å bestemme seg for hva man skal gå for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Fint og grundig prosjekt Når du har skjermene dine av fremme, hadde du gidda sett/tatt bilde av hvor dreneringen til takluka kommer ut? Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 Hei. Takk. Ja det skal jeg gjøre. Når du stiller ett sånn "vannskelig" spørsmål så vet jeg ikke på stående fot hvor det røret kommer ut henn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 er vel kanske fordi jeg har det selv, men en m50 eller s50 er vel kanskje lurt da det er mange av de og lett å skaffe deler til + evt turbolade anders e30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Hei. Takk. Ja det skal jeg gjøre. Når du stiller ett sånn "vannskelig" spørsmål så vet jeg ikke på stående fot hvor det røret kommer ut henn. Hele, nei det eg også stusser litt på Men man skal kunne se det inne der høyttalerne skal sitte og, så går det ned og ut et sted i kanalen, bak der skjermen går ned tror eg.. Har nemlig sveist inn forsterkninger på min bil, så har ingen plass å ta de ut nå, må nok bare bore der det passer Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 Det er sveits inn forsterkninger på denne også. Jeg sjekker det på torsdag. Blir vell til å borte hull så det kommer ut bak forskjermen et sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå