anders e30 Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Bensinlokket prøve montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 Bildet av ferdig avstiver bak. Vurderer å lage til batteri kasse/ feste mellom avstiveren å brannveggen. Fått stanset hull i skjermer til å punkte de fast nå. Venter bare på bører for å sikre riktig tillpassing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 hmm så jo grei ut den avstiver du lagde, tror jeg må kopiere den Jeg satt påfyllingen i ruta, funker bra det om du ikke vil ha den i bakplata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 Takk. Den avstiveren gir seg ikke. He he. Skal bygge om Diff opphenget så derfor jeg lagde det på den måten. Ser bra ut å ha det i ruten også. Nydelig bil. Hvilken Diff samt oppheng kjører du? Veldig usikker på type diff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 kjører sveist 188 diff jeg med 325 stikkakslinger, And still going strong.Kjørte opp en 100-150 dekk i fjor uten at at noe røyk kevine30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 Konge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 dette prosjekte har jeg ikke fått med meg, meget gjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 Noen som hvet reglene rundt innfestning av batteri ? Samt noen ideer til custome? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrikmork Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Dette ser veldig bra ut. Hadde vært moro å tatt seg en tur å tits. Kjøpt meg e30 å tenker på det samme som deg. Holder til på langhus. Si ifra hvis du er der borte å har lyst til å gi litt inspirasjon til oss andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Februar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2014 Hei takk takk. Jeg skal jo. E mye på den uken som kommer så du kan bare sende meg en melding på 40086331 så avtaler vi noe. Bare hyggelig det mvh Anders fossum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Skal du ha batteriet baki og har brannvegg. Må det festes med ramme av stål oppe og nede, skal også boltes godt fast.Skal du ha det inni kupen, må du ha stålramme og tett batterikasse rundt.husk at batteri og bensinsystemer må være 30cm fra ytteste punkt på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Februar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2014 Tusen takk for svar. 30 cm ifra ytterste punkt på bilen blir ingen problem. Skal få lagd egentegnetfuelcell. Dirty reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2014 Da er dører straks i hus å bakskjermene kan straks ponktes fast. Tenkte å bruke 2- komponent epoxy primer på baksiden samt på bilen men ikke der den skal sveises. Hvor kjøper folket 2 komp epoxy primer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim e30 Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Rått prosjekt. Jeg vil anbefale deg volvo sveise primer. Fåes kjøpt hos dit nærmeste volvo verksted. Brukt den selv og er helt gull følger med vidre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders e30 Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2014 Tanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå