Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Kjørte en tur istad hvor bilen plutselig bestemte se for å hoppe til max RPM, forså å låse seg der. Svingte inn på en busslomme å skrudde av bilen, fikla litt med gaswiren så gav det seg. Virket ikke som om wiren hadde låst seg å da tenker jeg det må være noe elektronisk som tok kvelden midlertidlig? Noen som har opplevd noe lignende? Bilen er manuell så det var helt udramatisk, men vil helst unngå at det skjer igjen!

Bilen er en 1994 525iX M50B25 m/vanos

Edit: verdt å nevne at jeg selvfølgelig ikke kjørte rundt på rødlinja, men at motoren selv bestemte seg for å hoppe dit

Skrevet

vet ikke med e34. men min e36 (som mange andre) kan finne på å få slikt fint påfunn.

I mitt tilfelle har det vært dritt og slikt i hengslen til gasspedalen, wire føles ikke treg, men av og til har gassen hengt seg oppe.

Har aldri hatt det problemet etter en god rensk

Skrevet

dette lurer jeg også på om det er mulig, jeg har en 328 med automatkasse. der en bekjent kjørte bilen imenst jeg satt på, å han presterte å kræsje bilen min. han mente at gassen hang seg opp. men jeg er veldig i tvil da det aldri har hendt meg før. 

Skrevet

har vært borti på e36`n til en kompis at pedalen har kilt seg fast lenger inn i teppet - derav mer gass!
men det oppsto som regel kunn ved fult gasspådrag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...