josda Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Har problemer med at varmeapparat vifta lever sitt eget liv, den virker fint når bilen er kald, men når eg har kjørt en liten stund ca 10-15 min, slår den seg av,men så kan den plutselig starte igjen, har merket at den slår seg ofte på når eg kjører venstre svinger men slår seg av igjen når eg retter opp bilen igjen. Det er ingen forskjell om eg kjører vifta opp til full styrke manuellt. Noen tips til hva dette kan være??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Det kan være motstanden til varmeapparatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X5_Power Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Hvor ligger denne motstanden? Har samme probleme med min X5 men i det siste så sviver den bare på laveste hastighet å ingenting mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Sendt fra mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X5_Power Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Linken fungere ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Jo. Sendt fra mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X5_Power Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Jepp funka nå men hvordan finner jeg ut om det er denne som er probleme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Egentlig bare å skifte den. Men det kan jo være ledninger eller motoren i vifta. Sendt fra mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X5_Power Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Hmm oki har bestdilt i fra ebay så for eg begynna me den takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X5_Power Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Nå virke varmeapparate det var motstanden som var defekte. Bestilte nye ifra ebay og kostet meg ca 500kr og byttet den på 15-20 min. Takker for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Se der! Veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josda Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2014 Har sjekket motstanden men den er i orden, Det var koblingen som går inn på motstanden som var dårlig kontakt i, har bestillt ny med, nye "kabelsko". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå