Stian Mathisen Skrevet Desember 22, 2013 Skrevet Desember 22, 2013 Ser etter noen i nærheten av drammen som kan ta full diagnose av min 95 740. Vindusviskere virker ikke og blåsern til varmeapparatet.
lagunilla Skrevet Desember 23, 2013 Skrevet Desember 23, 2013 Skal til Sandvika til uka hvis du kan møte meg der, men helt ærlig så tror jeg ikke disse gir noe feilmeldinger. Virker spaken til vindusviskeren i det hele tatt? spyler, sensitivitet?
Djwik Skrevet Desember 25, 2013 Skrevet Desember 25, 2013 Veit jeg spør veldig dumt nå men har du sjekka sikringene Vifta kan være def. Viftemotstand eller def. Vifte kan også være sikring men lite trolig Når det gjelder viskerene Så er det antagelig gåen motor eller ingen strøm til motor kan også være selve spaken/bryteren som ikke slår strømmen over Siden det er en 95 mod 740 så har nok ikke den data diagnose på det er litt usikker men tror ikke den har det
Stian Mathisen Skrevet Desember 25, 2013 Forfatter Skrevet Desember 25, 2013 Sikringene er hele. Tenkte og bytte motstanden etterpå, se og håpe at det er den. Prøver også og bytte viskermotor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå