Gå til innhold

Hjelp - "Not supported" Y-kabel trøbbel

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjøpte nylig en 116d F20, og er gira på ordentlig lydtilkobling samt at mobilen lader mens jeg spiller. Y-kabelen til bmw er jo midt i blinken så jeg kjøpte den, tross for at bmw skulle ha 700 (!) for den. Herfra kom problemene.

Jeg plugger i både aux og usb i respektive innganger og kobler deretter til mobilen, en iPhone 4s med ios 7. USB valget på skjermen viser "Reading". Etter ca 10 sekunder står det "Not supported". Det går ikke å spille lyd, men mobilen lader, så det er en viss tilkobling. Har prøvd masse rart, inkludert å oppdatere softwaren i bilen, men ingenting ser ut til å funke. Når jeg prøver med en iPhone 4s med ios 6 på fungerer det. iPhone 4 med ios 6 fungerer også. Er det noe med ios 7 som hindrer meg i å spille?

Setter STOR pris på all hjelp, med tanke på at jeg vurderer å bytte inn 4s'en min mot en 4'er med ios 6 på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg har en annen bil og disse systemene er helt forskjellige (selv om utstyrskoden er lik) hjelper kanskje ikke mitt svar så mye, men det fungerer fint med min iPhone 5 med iOS 7. Det fungerte fint med iOS 6 også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg har en annen bil og disse systemene er helt forskjellige (selv om utstyrskoden er lik) hjelper kanskje ikke mitt svar så mye, men det fungerer fint med min iPhone 5 med iOS 7. Det fungerte fint med iOS 6 også.

Ikke mye til hjelp nei hehe, mistenker at det kan ha noe med iPhone 4s å gjøre, ikke bare operativsystemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...