Makky123 Skrevet Desember 23, 2013 Skrevet Desember 23, 2013 Motoren har en ulyd helt på starten når jeg starter opp bilen og det er kaldt ute. Hvis bilen har stått over natten og jeg starter om morgenen, er det kun første gangen det kommer ulyd. Har prøvd å ta opp lyden via mobil. http://www.tunescoop.com/play/323535343838/motor-ulyd-m4a Noen som har tips til hva det kan være?
Garstin Skrevet Desember 31, 2013 Skrevet Desember 31, 2013 Ofte greit å skrive hvilken bil og motor det er snakk om .. Hvor langt har bilen gått? Har selv en e34 med m50b25 som er litt slik du beskriver bilen din. Når jeg starter bilen etter den har stått over natta,så kommer det en gangske stygg klakkelyd (tror det er fra toppen) som varer i få sekuder, så går motoren helt fint etter det. Vet ikke hva dette kommer av, føler at det ble litt bedre etter jeg hadde oljeskift for noen uker siden, men det er kanskje bare noe jeg tror Bruker nå Castrol Magnatec 5w-40 C3, som visst nok skal smøre fra sekundet man vrir om nøkkelen Håper noen har ett bedre svar på dette, for jeg vil også bli kvitt ulydene
bmwmann24 Skrevet Desember 31, 2013 Skrevet Desember 31, 2013 skaff prolong å tilsett i oljen, min m50 maler som en katt, hører kun suset fra vifta og eksos:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå