Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

MC reglene er snillere...har du ikke hørt alle syklene som bråker som faen i Oslo`? Når hørte du sist en bil som bråket så mye?  har par kompiser som skrur for morroskyld i fritiden (de som skrur på mopeden min når den dør) og det koster meg igrunn ikkeno unntatt når jeg må kjøpe nye deler...

 

Men ja..en oldschool sykkel som den på første linken hadde vært rå..om så på prøveskilt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MC reglene er snillere...har du ikke hørt alle syklene som bråker som faen i Oslo`? 

 

Tror ikke reglene er snillere for mc, det er vel heller håndhevingen av de som er slapp.

 

noekult: Motorsykler har ikke eu-kontroll, derfor er registreringen relativt streng, tror det vil bli vanskelig å få registrert en ombygd sykkel.

 

http://nmcu.org/files/Godkjenning%20av%20importert%20MC.pdf 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som er kjørelærer for bil..og en kompis som er kjørelærer for sykkel... begge har "tilhørighet" til en BT avdeling som ikke er så... crowded... litt uttafor oslo... de kjørte hele ifjor med prøveskilter på syklene de kjøpte/solgte... så...no problem :P

 

Men jeg ble forelska i den første jeg linka til as...

 

http://www.blocket.se/jamtland/Bobber_53569119.htm?ca=7&w=3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det ut som det blir sykkellappen på meg snart og.. :cool:

Kun 9mnd til jeg blir 24 og skal uten tvil ha lappen omtrent på dagen. Min far er kjørelærer. Både på bil og MC. Så han ville spandere på meg sykkel-lappen :lol:

 

Kjenner det skal bli gøy å fyke rundt på BMW S1000RR som er lettere frisert. Ble målt til 202 på bakhjulet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det ut som det blir sykkellappen på meg snart og.. :cool:

Kun 9mnd til jeg blir 24 og skal uten tvil ha lappen omtrent på dagen. Min far er kjørelærer. Både på bil og MC. Så han ville spandere på meg sykkel-lappen :lol:

 

Kjenner det skal bli gøy å fyke rundt på BMW S1000RR som er lettere frisert. Ble målt til 202 på bakhjulet.

 

en av gutta som jobber for meg putrer rundt på en 2012 S1000RR med litt ekstra gromdeler. det er rett og slett en HELRÅ drapsmaskin! noe av det råeste jeg har vært borti av MC i hvert fall! :D men livsfarlig? JA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...