Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med Yamaha 600r Thundercat? Evt exc 250f. Har lyst på begge to selvom det er to helt forskjellige sykler.

 

Jepp, har hatt min thundercat i 1 år nå. Dette er min førstegangsykkel. Flott sykkel med masse effekt for en ny sjåfør. Veldig lett å skru på og vedlikeholde. Bare spørr hvis du lurer på noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thundercat og thunderace er sportstouring, ikke r-sykkel som R1 og R6. Hadde storebroren Thunderace, og betalte ikke så veldig mye for delkasko på den. Kjekk sykkel, litt tung og passer for litt store folk. Rå lyd med akra helannlegg, FZ8'en eg har nå høres ut som en fis i forhold. Men fikk meg ny slipon uten særlig demping i posten her om dagen, så med akra grenrør blir det kanskje bra :) Må bare få igjen sykkelen fra verkstedet nå..

post-49589-0-73662400-1399401044_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skjønt at den er en litt mer snill sykkel enn sin bror r6. Men hvordan er det med forsikring på Thundercat'n i forhold på R6'n? Og er din mellomtung?

 

Thundercaten har 100hk, mot R6 som har 120+ avhengig av årstall. Det er MYE lavere forsikringspremie på thundercat kontra R6. 

 

Min er fulleffekt. Hadde jeg hatt A2 i dag istedet for A, hadde jeg kjøpt en motard med rundt 40-50hk. Det går mer enn bra nok. Heller det enn å finne en plombert sportsykkel. Jeg forstår at mange tar bort sperre osv etter man har registrert sykkelen som mellomtung, men konsekvensene ved eventuelt ulykke er ikke hvert det. Men det er vel ikke mange som forstår det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...