Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Takktakk :)

 

ja, tenker mest på slipon

Har vurdert helanlegg, men finner lite info om hvordan dette påvirker selve effekten på sykelen. Har snakket litt med forhandlere, og de anbefaler slipon, iforhold til at det blir riktig motstand i anlegget.. Uansett så blir alt mye lettere med en slipon

 

Har vært litt på youtube, og synes Leovince har best lyd av de du nevnte, men så er det, skal man ha karbon, stål eller titanium? Hva er forskjellen?

Har lest litt at Karbon trenger litt mer vedlikehold(?)

Ble heller ikke sykkel idag, venta snart i 3 og en halv uke, etter å blitt lovt flere ganger at sykkelen skal bli klar..

De bildene der hjelper ikke akkurat ;(

 

Hva med dette? Tror han betalte rundt 200£ for potta.... 

https://www.youtube.com/watch?v=DI5wDQcbJDU

 

Driver forøvrig å laster inn en video nå, der jeg kjører bak han opp trollstigen... Skal legge ut slik du får høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyden var absolutt ikke så verst på den

Fikk taki potta da? og leveringstid?
Har ikke hørd så mye om GPR før, godt mulig det er topp kvalitet, men når jeg skal først kjøpe pote så går jeg gjerne etter det beste

 

Sikkert Utrolig fin utsikt på  toppen av trollstigen, synd det er så trang vei, med campingvogner og turister <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra passform, og virker som den holder god kvalitet iallefall, hva mer kan man ønske seg? 

Var kjøpt på ebay, sent fra Italia, så det blir vell noe alla det her : http://www.ebay.com/itm/Silencieux-GPR-FURORE-moto-KAWASAKI-Z800-ALU-NOIR-pot-dechappement-NEUF-Z-800-/261290928077?pt=LH_DefaultDomain_71&hash=item3cd62727cd

 

Er ikke helt sikker, da det ikke var jeg som kjøpte :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ferga over til eidsvåg? Husker ikke hva fergeleiene heter, men var der med en kompis forrige helg å henta en exc 525 :) ble noen timer i x3 med henger..

Det er jeg usikker på, eller husker ikke;-)

På henger? Fy da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som brukssykkel blir det for hyppige serviceintervaller på Ktm sine EXC sykler. Er tross alt laget for enduro. Men som leketøy på si er det veldig kurante sykler. Langtur med en slik sykkel er ikke å anbefale. Det går, men blir litt ugunstig. For det første tar sittestillingen knekken på deg (med mindre du har rumpe av stål) og for det andre bør du bytte olje etter 10-15 timer.

Slenger med ett før og etter bilde av en EXC 525, som jeg har restaurert :)

Før

post-69038-0-18213900-1406063930_thumb.j

Etter

post-69038-0-95825200-1406063947_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...