Gå til innhold

Motorsykkel tråden på bimmers


Cbrooen
 Share

Anbefalte innlegg

Det er jo en fin sykkel og cruise med i byen og vise fram:) begge 2. Men er absolutt ikke det dem er lagd for. Noen runder i byen så vil jeg ut og bruke det litt. Landevei med mye svinger og turtall så blir det saker. En ny HP4 er virkelig en drøm. Og de 2 syklene er helt forskjellige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kule sykler!!

Men er slike sykler no ålreit å cruise med i byen? ta en liten tur til butikken? Eller må de ha turtall og kjappe svinger konstant for å gi føreren glede?

Di har bra bunndrag. Kan ikke sammenlignes med 600.

Men når man går mot rød streken drar det hinsides.

Men jeg syns night roden er mye diggere cruice sykkel. Digg å kjøre, bra drag!

Og blir ikke frista til å legge nedi kneet hele tiden, selv om fothvilera på rodden subber en del nedi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:) nei må bryte loven litt hver gang man kjører:) haha. Ja, jeg vil nå påstå at dette er det råeste i R jeg da. Men så er det jo ogsp drømmesykkelen min. Så blir jo min mening det:)

Ja dette er noe så vanvittig eksplosivt og går vel egt værre enn man kan forestille seg..

Både med og uten wheelie control. Kjører stort sett med den av jeg.. føler den da blir litt mer leken.. men da har du jo også konstant hjulløft og da :))) hehe.

Launch control er vel og noe av det råeste jeg har opplevd. Og er vel bare denna sykkeln som har dette per dags dato :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:) nei må bryte loven litt hver gang man kjører:) haha. Ja, jeg vil nå påstå at dette er det råeste i R jeg da. Men så er det jo ogsp drømmesykkelen min. Så blir jo min mening det:)

Ja dette er noe så vanvittig eksplosivt og går vel egt værre enn man kan forestille seg..

Både med og uten wheelie control. Kjører stort sett med den av jeg.. føler den da blir litt mer leken.. men da har du jo også konstant hjulløft og da :))) hehe.

Launch control er vel og noe av det råeste jeg har opplevd. Og er vel bare denna sykkeln som har dette per dags dato :)

Ja drømte en stund om en sånn sjæl. Men så kpm fornuften eller no og fikk prøvd night rod, så ble det det nå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en fin sykkel og cruise med i byen og vise fram:) begge 2. Men er absolutt ikke det dem er lagd for. Noen runder i byen så vil jeg ut og bruke det litt. Landevei med mye svinger og turtall så blir det saker. En ny HP4 er virkelig en drøm. Og de 2 syklene er helt forskjellige...

 

Når du sier de to syklene er helt forskjellige, hva tenker du på da? Jeg har ikke studert forskjellen på de to, men har egentlig trodd at HP4 bare var et nytt navn, som kanskje hadde fått noen få oppgraderinger :P De ser jo veldig like ut iallefall ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier de to syklene er helt forskjellige, hva tenker du på da? Jeg har ikke studert forskjellen på de to, men har egentlig trodd at HP4 bare var et nytt navn, som kanskje hadde fått noen få oppgraderinger :P De ser jo veldig like ut iallefall ;P

En vanlig HP4 ser helt lik ut og er forsåvidt ganske lik også. Jeg har HP4 med competition pakke. Den har da mange av delene i carbon, smidde magnesium felger som er veldig lette (de som er blå) justerbare korte hendler, justerbare fothvilere osv. Egen knapp til slick mode der du justerer hvor rå du er fra +7 til minus 7. HP4 har også elektroniske dempere som justerer seg selv. Du kan også justere dem selv i displayet på sykkeln.

da jeg begynte i innkjøringen på min og hadde eid den i kanskje 20 min, kjente jeg det var stor forskjell bare av og svinge rolig frem og tilbake på en rett strekning. Den knekker ned og legger seg i svinger på en helt annen måte. Føles mye lettere. HP4 competition er også en del lettere enn de andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...