1802tii Skrevet Desember 25, 2013 Share Skrevet Desember 25, 2013 Her i tbg lr vinteren vente på seg, men jeg er på alerten Har lagt merke til at varmetrådene i bakre siderutene (E39 touring) virker ikke. Skal varmetrådene virke når varmetrådene i bakruten sattes på? Hvordan gå frem for å finne ut av dette? Bmw E39 530d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Desember 25, 2013 Share Skrevet Desember 25, 2013 Er ikke helt sikker på om det jeg sier nå er riktig. Men mener at de trådene du beskriver i sideruta, faktisk er radioantennen din. Har hvertfall fått høre det et eller annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Life Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Jeg har ingen tråder i siderutene mine, har antenne i bakruten. Horisontale er varmetråder og vertikale er antenne visst eg har forstått det rett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 På min har hvertfall ikke trådene i siderutene noe virkning. Så tror nok at det er de som er antenne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 De som har e39 touring har tråder i venstre siderute bak, og det er antenner. Sendt fra mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå