Gå til innhold

18x8.5" og 18x9.5" ET43 Breyton Flame med 225/40-18 Bridgestone RE050 og 255/35-18 Michelin PS

Nytern
 Share

Anbefalte innlegg

Breyton Flame produsert av BBS 18x8.5" og 18x9.5" ET43 med 225/40-18 Bridgestone RE050 RFT og 255/35-18 Michelin Pilot Sport.

Masse mønster igjen på dekk foran, bakdekk utslitt. 

Felger i kjempefin stand, etpar små kantkjøringer men disse er minimale. Se bilder.. 

Disse passer 3/1-serie og 5-serie med spacere..

Pris 5000,-

Nærbilder av felger her: http://s50.photobucket.com/user/MR2Nytern/library/BreytonSalgsbilder?sort=3&page=1

20130529_122140_zps440f692f.jpg20130606_174939_zps05cac860.jpg

IMG_0455.jpg

IMG_0465.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag, mister!

Jeg har fulgt med i tråden din, meget bra :)

Ifølge Breyton selv skal disse passe, se her: http://www.brock.nl/prijzen/Breyton_bruto.pdf

Googlet meg frem til bilde av E36 med tilsvarende felger f/b. Merk at du bør ikke ha bredere enn 235 bak. 225 foran skal gå greit..

90z9tpsmq5ws21ifckvc.jpg

Takk skal du ha! Har kommet videre med den, har bare ikke tatt meg tid til å skrive update enda :)

Klarer ikke helt bestemme meg for vilke felger jeg vil ha, er mest på utkikk. Takk for at du tar deg tid til å finne bilder! Gir et godt innblikk i hvordan de ville sett ut på min bil.

Holder fortsatt på å lærer meg hva de forskjellige målene på både felg å dekk betyr, 235 å 225 forstår jeg at er bredden? :P

i så fall må man vel bytte bakdekk siden de du selger er 255?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag! Det er dekkbredde ja. Som jeg skrev i førsteposten må bakdekkene uansett byttes, de er ikke lovlige. Dekkene foran er veldig gode.

Felgjakta er ikke grei, er mye rart å velge i der ute! Jeg kan forstå at felger er fristende, men det å få bilen eu-ok burde være førstepri. Da kan du kose deg med bilen mens du leter etter hjul :wink:

Fantastisk selger jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag! Det er dekkbredde ja. Som jeg skrev i førsteposten må bakdekkene uansett byttes, de er ikke lovlige. Dekkene foran er veldig gode.

Felgjakta er ikke grei, er mye rart å velge i der ute! Jeg kan forstå at felger er fristende, men det å få bilen eu-ok burde være førstepri. Da kan du kose deg med bilen mens du leter etter hjul ;-)

Fantastisk selger jeg :lol:

Sant det du sier. Må heller kanalisere alt mot EU-kontroll heller ja. er vanskelig og styre entusiuasmen som sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

God dag!

Jaa, var det da.. Jeg tenkte at 5k ville være billigsalg igrunn.. Kan gå ned til 4500,-. Våren nærmer seg og jeg har egentlig ingen plan for hvilke andre felger jeg skal putte på E46'en, så det er litt hipp som happ om de selges :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...