powerfulglenn Skrevet Desember 26, 2013 Skrevet Desember 26, 2013 Hei, er litt klakke lyder under motoren.. Noen som vet hva det er? Hører det ikke i motorrommet, men bare under.. Og hører det bare på tomgang og følger ikke turtall.. olja er fin osv og er bare når bilen er varm og ikke kald.. Noen som vet hva det kan være? M50b20 motoren:)
Kristiansan'årn Skrevet Desember 27, 2013 Skrevet Desember 27, 2013 Kansje feil type olje? ★sent from my wifi microwave★
powerfulglenn Skrevet Desember 27, 2013 Forfatter Skrevet Desember 27, 2013 Vil den klakke av det da? Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Kristiansan'årn Skrevet Desember 27, 2013 Skrevet Desember 27, 2013 Vil den klakke av det da? Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Ja, hadde klakkelyd men så skifta jeg olje til castrol da forsvant den ★sent from my wifi microwave★
powerfulglenn Skrevet Desember 27, 2013 Forfatter Skrevet Desember 27, 2013 hmm Må jeg prøve Hvilke av de castrol olja burde jeg ta da ?
engen90 Skrevet Desember 27, 2013 Skrevet Desember 27, 2013 Hvis du kun hører lyden når du legger deg under bunnpanne og hører og ikke når du står ovenfor motoren med panser oppe vil jeg kalle det en normal driftslyd.
powerfulglenn Skrevet Desember 27, 2013 Forfatter Skrevet Desember 27, 2013 å? :S den klakke lyden høres ganske skummel ut Og den høres ikke bra ut liksom.. klakker mer enn en Diesel
Kristiansan'årn Skrevet Desember 27, 2013 Skrevet Desember 27, 2013 Castrol 5w40 eller noe ★sent from my wifi microwave★
engen90 Skrevet Desember 31, 2013 Skrevet Desember 31, 2013 å? :S den klakke lyden høres ganske skummel ut Og den høres ikke bra ut liksom.. klakker mer enn en Diesel Og alikevel hører du ikke lyden når du står over motoren? Slik du beskriver det kan det kanskje høres ut som det er et veldig tidlig stadie av rådebank (om det i det hele tatt er noe galt) Så du kunne jo prøvd en tykkere olje en du har nå Har en lanser som vinterbil nå og den lyste oljelampa på når den kom under 1500 rpm når den var varm. (ingen ulyd) bytta til biltema 20W50 olje og nå må den under 500 rpm før lampa lyser
powerfulglenn Skrevet Desember 31, 2013 Forfatter Skrevet Desember 31, 2013 hører ikke den når jeg står over motor nei :S Er det som er rart.. Høres utsom det ligger noe løst i bunnpanna Hmm Da skal jeg prøve det Takk for det!
powerfulglenn Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Skrevet Januar 3, 2014 vanosen er vell over ? akk rett ut mot fronten øverst Er helt nedi bunn liksom Akk som det er noe som slår i bunnpanna på den eller klakker liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå