meisn Skrevet Desember 27, 2013 Skrevet Desember 27, 2013 vinduet åpner seg av seg selv plutselig på bakluka. bryter virker ikke eller lenger. noen tips om hva dette er
sandesp Skrevet Desember 27, 2013 Skrevet Desember 27, 2013 Det er nok microbryteren som er defekt Det er den samme som pusseren
Otis Skrevet Desember 27, 2013 Skrevet Desember 27, 2013 Eller kabelbrudd i bakluke. Sendt fra mobilen
Simpel Skrevet Juni 13, 2014 Skrevet Juni 13, 2014 Eller fuktighet i bryter. Kan fikses med elektrospray, jeg brukte sånn 6-66 eller noe sånt marin spray.
Lars Petter Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Jeg har dette problemet på en 2008 modell e61 nå. Hadde samme problem en gang tidligere for noen mnd siden. bryteren virker når den skal åpne, men den virker også når den ikke skal åpne. Leser at det kan være mikrobryteren som er gåen, og at dette kan ha med fuktighet å gjøre. 1: Dersom jeg sprayer på Crc.5-56, kan jeg kanskje bli kvitt dette problemet? 2: Skal jeg bare spraye inn i selve låsemekanismen, eller er det et annet sted denne bryteren sitter? 3: Kan problemet forebygger ved ikke å åpne glassruta bak når det regner? 4: Hva er vet ny pris på mikrobryteren?
Lars Petter Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 *Bump I dag tidlig fikk jeg melding om at batteriet var blitt koblet fra, og jeg måtte stille klokka på nytt, kan dette ha sammenheng med det jeg har beskrevet i innlegget over?
Lars Petter Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Ledningsbrudd er vel det mest sannsynlige. På verkstedet hos Arne Guldbrandsen sier de at det er enten brudd eller mikrobryter, og mest sannsynlig det første. Anslag på pris var 5-6 tusen ved ledningsbrudd og 2 tusen dersom det er mikrobryteren. Time hos doktoren er bestilt. Har BSR tuning på bilen. Bør denne tilbakestilles før levering på verksted siden det er elektronikken de skal jobbe med, eller er dette unødvendig?
Otis Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Trodde ikke mikrobryter var et problem på lci. Men men. Trenger ikke stille motor tilbake før dette. Lars Petter reagerte på dette 1
Lars Petter Skrevet Juli 1, 2014 Skrevet Juli 1, 2014 Trodde ikke mikrobryter var et problem på lci. Men men. Trenger ikke stille motor tilbake før dette. Jeg trodde egentlig ikke ledningsbrudd var noe problem på lci heller, men noe er det i allefall. Var ute med bilen i sted, da fungerte alt som det skal. Tusen takk for svar uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå