tsalv96 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 BMW E34 520i et lite prosjekt:) kjøpte den bilig a kjent folk ganske så fin en 1993 modell bruktinport i 1996:) helt strøkent interiør i den og ganske så strøken utvendig:) ny overhalt motor:) Mine planer er. Sporteksos Bygge sterio ta det lille av rust M lister Styling bakklamper angleeyse hvit blink og kansje no mer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsalv96 Skrevet Desember 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2013 da er bak lykter bestil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsalv96 Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2013 skrive lit mere info om bil 93 model 520 automat me 150 HK er justering på girkassa om du vil ha sport økonomi og vinter:) ny eksos ny overhalt motor motorn har vel gådt 320 ellerno:) ganske så strøken er noe i nederst i dørene så vidt du der liten flekk på luka.og nederst på bak døra.interilert i den er 100% støken itte en rift eller høl engang helt strøkent:) er tre i dashn og dørene veldig pent:) bilder kommer:) det je har tenkt og gjøre med den er og få vasked den ned. større eksos . skifte bremseskiver bak bytte lykter foran og bak sterio og andre felger:) og kansje no mer tar gjerne imot tips og råd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirHoy Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Artig prosjekt holder på med en E34 520i selv. hvilke senkesett er det du har der forresten ? og ser du er ute etter angeleyes, jeg har noen ganske pene om du vil ha:) tsalv96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsalv96 Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2013 Artig prosjekt holder på med en E34 520i selv. hvilke senkesett er det du har der forresten ? og ser du er ute etter angeleyes, jeg har noen ganske pene om du vil ha:) det er coilovers er bare lyktene je skal ha:) tok bilde fra en selger og la ut får og vise lampene:) ja kan du fikse noen bilder a de ganske så interisert har fått takki lampene på bilde over svarte blinkere i sjerm og forran:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsalv96 Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 da har je bestilt sota blinkere at BMWn no gleder jeg meg til alle delene kommer:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Ser ut til å være et fint utgangspunkt dette. Folk som driver med e34 ,følger jeg med på . Så tekst og bildet er alltid morro! tsalv96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsalv96 Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 Ser ut til å være et fint utgangspunkt dette. Folk som driver med e34 ,følger jeg med på . Så tekst og bildet er alltid morro! Tusen takk kommer til og opdatere tråden så ofte jeg kan er morsomere da folk følger med på den og :)får da får man mere arbeidslyst og til og gjøre det unkelig:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsalv96 Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 da harn fåt snakket me en lakkerer som skal ta rusta på 520n da blire og lakkere den over nyttår:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsalv96 Skrevet Desember 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2013 Da kommer je me en oppdatering ab rustflekene som skal tas og invendig i biln:)interiøret er ganske fint me treverg osv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsalv96 Skrevet Desember 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2013 og med det så ser je fram til nyåret me lakk og styling:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsalv96 Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2014 ja da ere bare og vente til skola er ferdig så forsviner BMWn på lakkering blider og uptate av demontering og lakk kommer i kveld:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsalv96 Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 da har je demontert listene og baklykter fra biln så no står den klar får lakk stå ute i fult snøvær og kaldt som F på fingra men je fikk det til:) biln er nok ferdig løpet ta noen par dager:) faen snødde som bare det og fikk masse inn i biln jaja det tørker sikert hvis noen har hele komplete lister som er på bilde så si ifra er ute etter det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsalv96 Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2014 blir lite me opdateringer her no fram til je får igjen biln fra lakk:)tar gjerne mot tips og råd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsalv96 Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 en liten oppdatering:) bestilt lit deler på GSbildeler:) hvitblinkere fårran og i sjermen + lista nederst i sjermen forran:)biln blir nok ferdig på lakk til helga og je gleder meg skal innom en tur på torsdag og se pån:) detta trur je blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå