Klipschfan Skrevet Desember 29, 2013 Skrevet Desember 29, 2013 Hei lurer på om disse felgene vil passe min bil. Bilen er en e61 530d bakhjulstrekk. På e90 er det et34 mot et20 som er på min bil, passer dette? Passer 20" felg som er 10" bred bak på e61? Felg front 8,5x20 Felg bak 10x20 Dekk front 225x35x20 Dekk bak 255x30x20 Passer til div BMW biler Se bilder står påBMW E90 . Dette er pris komplett med sommer dekk. Dyp kant på felgen. Super kvalitet. Vi leverer på dagen,har på lager. Type: Dekk
awt Skrevet Desember 29, 2013 Skrevet Desember 29, 2013 Som du har fått svar på i den andre tråden du laget om nesten det samme: Innpresset er hakket for høyt, det bør være lavere. Ned mot og kanskje enda lavere enn originalt.
Klipschfan Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Skrevet Desember 30, 2013 Jeg fikk ikke svar på forrige tråd. Det sto at vedkommende heller hadde gått for lavere innpress. Men jeg spurte ikke om hva vedkommende ville brukt. Jeg spurte om det passet. JA eller NÆI spørsmål. Og det fikk ikke jeg svar på!! Jeg har et par felger på hånden og vil vite om de passer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå