///FredriK.S Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Hei. Har en dynavin spiller, fikk med en iphone 4 kabel slik at jeg kan spille av musikk og lade mobilen samtidig. Har nå kjøpt iphone 5, og trenger derfor en ledning som passer til iphone 5. Noen som vet hvor jeg får kjøpt noe som passer? Trodde det bare var en usb bak spilleren, men det er jo en rundt kontakt bare. Har sjekket litt rundt på nettet, ebay,bilradiospesialisten,torshov,clas ohlson. Men ser ikke noe i nettkatalogene :/ Setter stor pris på svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Jeg har en original kabel/adapter for iphone >4S til 5< liggende et sted. Den følgte med Original BMW Y-kabel til E6x (6FL) Har kun brukt den et par ganger med iphone 5en jeg hadde, mot dynavin. Men jeg gikk over til Android for noen måneder siden, så må lete litt for å finne den igjen. Gir beskjed i morgen om jeg finner den, så får du se om du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 Ok, men det dom er greia er at den iphone 4 kabelen er også ødelagt, så om du har begge deler så er jeg interessert ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillyg Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Har du bilde av den runde kontakten? Finnes garantert en kabel på ebay, om du vet hva den kontakten heter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå